Tuesday, August 24, 2010

SaYa Tertekan...




Tajuk cam gempak..haha...telah diberikan tugasan oleh en. hubby...gempak pya tugasan..;-)..
yer..gempak la sangat...tugasan yg dibagi adalah pikir menu ape yg nk dibeli tuk buke pose..huh!!!
x adventure la dear bg syg tugasan camni..haha...en. hubby ckp pg td, start from mrning aku kena pkir juadah ape yg nk dibeli tuk buke pose sbb arini nk beli sajo tuk menu buke....

hubby ckp, g pasar dh set menu ape yg nk dibeli..g psar terus tuju kt menu yg dh diAIMkan...haiyoo..tetibe rase tugasan ini amatlah SUSAH....huhu...aku rase persoalan ini lah yg ari2 bermain di kepala para isteri2..ibu2..anak2...dll..

dh 14 hari berpose..ntah kenape thn nih xmcam pose tahun2 yg lepas..xexcited pn ble g bazar ramadhan...klu g WAJIB jalan dari awal bazar smpai ujung pastu pusing blik tanpa terpikat ngan mane2 juadah pon...MASALAH...MASALAH....ada lg lebih kurang belas2 ari gak tuk aku memikir bnda nih hari2....nk beli ape..nak masak ape....mcam nih blk umah mak la senang or umah mama k...ehehe....:)....

en. hubby dh aim nk beli murtabak...aku lak?.....tatau la nk beli ape...tgok aje la kt bazar nnti...tp kena set gak nk beli hape....kang kena babap lak ngan en. hubby..main pusing2 bazar..huhu...dh ptg2 nih perot lapa & tekak haus....kang ada jugak yg kena tggal kt bazar klu asyk xtau nk beli hape.....huhu...

aci x klu beli kuih2 aje.....xyah ada makanan utama..sbb aku rase kuih2 adalah lagi menarik dr juadah utama tuh...



~updated by Hani~

0 comments: