Thursday, August 19, 2010

hari ke-10 berpuase...

Smlm berbuke di Banting...
mak masak ns impit & rendang ayam...xsangka lak mak wat skali kuah kacang n sayur smbal goreng peberet aku...mlm tuh harus la bersms & bercalling2 ngan adik2 aku yg dua org tuh..msing2 jauh di perantauan...uhh...jauh la sgt...nun di UiTM s.alam & puncak alam...misi adalah utk menjeleskan diaorang..haha...xper2..dl mase aku study pn, makan kt hostel gak..cuma diaorg dok umah sewa...slalu dl klu call tya mak masak ape..wah..diaorg dengan bangganya menyenaraikan menu2 yg emak masak..mase tuh, nk jer aku terbang terus blk umah...huhu..
so skrg turn aku lak wat camtue....baik pya kakak aku nih..kui..kui...

tp tula...ble kt umah dh xramai...xsonok lak...klu ramai2 meriah sket ble sumer ada...mak pn dh xexcited nk msk ble kt umah dh xramai org...klu sume ada baru la rajin sket plan nk masak ape..tp tula..nk tggu semua ada susah sket..slalu xcokup korum...kt umah parent hubby pn camtue gak..dh tinggal adik ipar sorang kt umah tuh..tp ble ada si comey kecik alisya...baru la meriah sket....

arini, my twin...hana akn berbuke puasa di umah ktorg kt nilai..lain sket berbuke ber-3..slalu buke berdua aje..arini beli aje kt bazar kot...xtau nk msk ape...beli aje la..lgpn kt umah tuh bhn basah tuk masak dh tado..lum membeli brg2 dpur lgi...

esok lak en. hubby ada bengkel kt PD...aku..yg menurut perintah kenala ikot...haruslah terperap kt blk hotel...huhu..


~updated by Hani~

0 comments: