Friday, June 18, 2010

lepak2 @ Ice RooM

hari ahadnya plak 6 Jun, ktorg lepak2 lak kt Ice RooM...dekat jer kt nilai tue. area nilai square...bg ktorg yg mmg dok Nilai, sekangkang kera je la tempat tuh..hehe...member2 yg join my twin, hana..mazz n shida..ajk member laen jgk tp ada yg xdpt join..xpela..so mane yg free la join ktorg..
ktorg smpai sini dlm kul 3 lebey...bebudak nih smpai dl n roger2 ckp pack gile kt IR nih..aiseymen..aku dah xde idea nk bwk bebudak nih mkn2 mane kt Nilai nih..sejak masuk jalan2 cari mkan..sntiasa penuh IR nih..ramai org dtg..dl mase baru2 bukak, aku ngan hubby aku g, xde penuh camni..takat bape org jer..

oleh kerana nk jgk mkn kt IR nih, so ktorg decide tuk tggu kot ada mane2 tempat yg ksong. once aku smpai jer, bebudak nih dh dpt meja tuk ktorg...Alhamdulillah..xde la kena tggu lame..tp sbb dh ramai org kt IR tuh aku rase dh xrase sejuk pn tempat tuh.haha..
masing2 pn mengorder makanan yg diinginkan..oleh sebab aku ngan hubby aku xmakn lunch, so ktorg order la mee n eskrem...my twin pun..shida n mazz ckp diaorg kyg dh mkn..so nk mkn simple2 jer...so diaorg order fries n eskrem...

so far, makanan dia quite xbape nk memuaskan ati..tp eskrem dia best...mcam2 perisa...
cite byk pn xguna, so tgok je la gambo...




*eskrem yg ktorg order...ada blueberry, stobery, mango n mixed fruit..



*fries yg shida n mazz order...


*mee yg aku order...



*mee yg my hubby n my twin order...

pas abes mkn sempat lgik posing2 dpn IR...ktorg nih klu jumpe xsah klu xpose2 sket..yg jd mgsa jd jurukamera slalu my hubby ler..tp rasenya dia pn dh lali klu jumpe geng2 aku nih..haha...





*mula2 brgambo husband n wife dl..


*mula2 gambo duduk..

*pastu berdiri lak





*pastu duduk balik..haha...


dah posing2 bagai...pastu ktorg pn beransur balik..bebudak nih smbung jalan tgok2 kain kt nilai square tuh..aku ngan laki aku terus g grand union carik brg2 dpur....



~updated by Hani~



0 comments: