Friday, June 18, 2010

LBS - Lagenda Budak Setan.....



sejak tgok wyg cite LBS nih, ktorg laki bini terminat pulak ngan lagu tema cite nih..BILE CINTA....laki aku nih ada la add LBS group kt FB...n dpt info lisa surihani akn wat promosi kt Alamanda 5 jun ahad jam 2.00 petang...sbg peminat yg kdg setia & kdg x, n dgn keadaan masih mabuk2 LBS sbb suke lg dia, so ktorg pun g la ke alamanda...dgn harapan katanya akan dapat poster n cd lagu cite nih...

smpai dlm kul 11 pagi kt alamanda tuh..pya excited smpai awl..takot org ramai..pastu nk tunggu kul 2.oo ptg dh satu hal..so jejalan la kt alamanda tuh...naik atas bwh masuk segala kedai..dh pnt ktorg makan dl lepak2...ikotkan aku nih xde la gemor sgt nk nunggu2 tgok2 artis nih..klu KRU xpe gak..fanatik..haha..tp sebab kate isteri mithali, ngikot jer la....

*semntara tggu lisa dtg, bace paper dl....


akhirnya...tepat jam 2.00 ptg..sampai la si lisa surihani nih...tp dia xla muncul dl...dia dtg2 dok kt meja tmpat dia akn layan fan...ada pulak sorang mamat nih jd deejay...pot pet pot pet...tya soalan la ape la..sape jwb dpt cd lagu...aku ngan laki aku nk cd lagu..tp segan nk kedepan nk jwb soalan..huhu...ktorg nih dh xsabo nk jumpe lisa...lame gak la sblm dpt sign otograf lisa kena dgr dl mamat tuh dok membebel memeriahkan suasana...lame aku berdiri..ikotkan ati nak jer ajak laki aku blk...sbbnya pastu ktorg plan nk jumpe member aku fiza kt PJ...tp laki aku dh kt depan rupenya...nk pggil pn camno...org dh la ramai berebut2..huhu..cian aku...sorang2 kt belakang..
naseb la mase dh leh beratur nk dptkan otograf lisa, laki aku nih xlupe yg dia dtg ngan bini dia nih..wpun bukan lisa surihani, tp siti hani, hani jugak la kan..so dpt la sbg balasan berjam tunggu si cute nih..mmg cantek la dia..putih..



dapatlah bergambar ngan si lisa nih aku laki bini...tp dapat amek gambo sorang sekeping je..ye la, ramai yg tggu turn..ni pun, aku amek gambo laki aku, laki aku amek gambo aku...jd la kan..

*muka baek jer laki aku bergambo ngan lisa..ye la wife yg amekkan gambo,kena la cover..ahaha.


*dpt jugak bergambo...igt nk amek gambo byk posisi lagi..haha..tp kang mau kena boo ngan fans yg laen..mcm aku sorang jer yg nk amek gambo..huhu..


Dapat poster jer..CD xdpt..huhu..poster pn poster la..pas jer bergambo ngan lisa, ktorg terus bergerak ke PJ sbb nk jumpe fiza, my friend since UiTM. kt PJ lepak2 kt armcop mall...lepak kt secret resepy....baru aku tau rupenya sedap jgk mee curry seafood SR nih..pasni leh repeat blk mkn mee kari kt situ....dh puas dok borak2, antar fiza kt umah dia pstu ktorg pn on d way blk Nilai...


~Updated by Hani~

0 comments: